Dan före dan...

Då var snart denna dag också över. Har vart en hektisk dag, precis som alla andra år. Förstår inte varför man alltid är ute med det sista såhär dagen före julafton? Kanske för att man inte förstår att julafton är närmre än vad man tror Jag vet inte. Och det är väll ingen idé och spekulera i det heller för jag vet att nästa år kommer allt se likadant ut igen.

Nu i eftermiddag och kväll så har jag vart ute hos mamma i Skultorp. Har haft lite julklappsuttdelning till familjen Wäring/Åhs eftersom dom inte ska vara med och fira i morgon då deras lilla Anna bär på RS-virus och vattenkoppor. Trist. Sen spelade vi lite bingolotto men vann ingenting, precis som vanligt. Eller jag spelade aldrig klart så får väll kika dragningslistorna i morgon istället.

Så nu sitter man här hemma alldeles ensam. Ingen julkänsla för huvudtaget. INGEN alls! Så fruktansvärt trist allting. Just nu skulle jag bara vilja sova mig igenom hela julen. Lär bli en segdragen dag i morgon och sängen lär fyllas upp snabbt...

På juldagen är det tänkt att det blir utgång. Får väll se om jag blivit bättre eller inte. Har jag det inte så blir det i nyktert tillstånd. Och känner jag mig bättre blir det endast någon cider som jag ska hålla väl koll på denna gång. Vi får väll helt enkelt se. Men om någon är ute efter förköp till Bogrens så har jag en biljett till övers. Tänkte på min vän medans den inte tänkte på mig...

Nåja, nu blir det till att krypa till kojs.
Hoppas ni allesammans får den jul ni önskar er.

Kramis Nännie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0