Löshår, duracellbatteri och penntroll.

Vad får man då? Jo en Nanne Grönvall såklart. Showen var ruskigt bra måste jag säga. Långt över förväntan vilket var kul. Hela helgen blev faktiskt lyckad. Kul att fara iväg med jobbet på något annorlunda. Många drinkar blev det, hela tiden. Förstår inte hur jag kunde slippa baksmällan på söndagen? Hade väll tur helt enkelt =) Ska lägga upp lite kort så fort jag fått de från Malin som tyvärr var enda fotografen under kvällen.

Annars då? Ränner mest omkring på stan känns det som. Ivrig med att hitta alla julklappar som måste inhandlas. Vilket är några stycken. Sen ska man ju försöka hitta något som man vill ha själv också. Svårt det där. Julen lär suga totalt i år ändå.

På fredag blir det frisören. Dags att klippa och göra nya slingor igen. Ola har också tid då. VÄLBEHÖVLIGT! Så han ser ut. Haha. Efter det ska vi hem och städa här. Sen få iordning lite julstämning innan Ola åker på lördag morgon. Blir borta tills den 6 januari vilket är ett tag. Vi får väll se om jag klarar mig. Så på lördag kväll antar jag att det blir Bogrens? Brukar ju bli så. Hehe.

Nej nu ska  jag krypa till sängs. Ha det så gott allesammans.

Krams Nännie ♥

Kommentarer
Postat av: Josephine

Var hos mamma idag. Fick de fina kläderna. Tacka så hemskt mkt ifrån oss. Kommer absolut komma till användning =) Och tack för de fina reflexerna, de kommer också komma till användning. Upp på vagnen ska de :) Hihi.

Hoppas allt är bra!? Vi får träffas snart igen. Mkt med jul och så nu deklart, men så fort som möjligt :D

KRam kram

2008-12-17 @ 17:03:48
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0