Så här i efterhand...

... så inser man vart sina vänner egentligen står. Så mycket bullshit hit och dit så man bara vill spy över hela skiten.
Kikade efter tåg till norrland förut. Tyvärr var alla fullbokade ända fram till måndag. Jag som hade velat åkt idag. Så skönt det hade vart att slippa denna hålan för en stund. Det känns sådär att vara efterklok... Får se om jag drar då eller inte. Kanske ringer och ser om de finns några avbokade platser i morrn? Men med min vanliga tur så blir jag väll kvar här nere...

Ska strax iväg till mammas gubbe och käka middag. Får väll se hur det blir. Just nu finns ingen ork eller lust till det alls. Men någon gång måste man väll ta tag i det hela och lära känna den sidan också. Sen blir det väll hem och plocka i ordning lite och slöa framför tv:n. Det är ju mitt liv numera. Pust.

Ursäkta alla gråa och tråkiga inlägg. Men det är just så jag känner för det mesta numera. Någon dag vänder det igen, de vet jag. Tills dess hoppas jag ni ändå kan stå ut :)

Krams Nännie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0