Ja ni, kära vänner...

Helgen är över och likaså en arbetsdag. Bara 4 kvar nu denna veckan. Så fruktansvärt less skiten alltså. Skulle vilja gå i ide ett tag.

I helgen så blev det en tripp till GBG med min lillasyster. Vi skulle kika efter julklappar men det hann vi inte med då vi hittade så mycket till oss själva istället =) Men vad gör det? Man måste ju få unna sig själv ibland, faktiskt.
Ska ju till GBG nu i helgen igen så då kanske man kan fixa några istället. Har ju lite tid innan det är dags för festligheterna och även några timmar under söndagen. Så de blir nog bra det. Vi får väll se.

Annars händer inte mycket. Chillar mest eller tar mig en sväng på dansgolvet, som vanligt. När ska mitt liv ta en vändning? På fredag tänkte jag knycka Lucas en stund iaf. Se om han vill baka lite pepparkakor osv? Vore mys.
Försöka komma lite i julstämmning. Det är väll dags för det.

På tal om jul och nyår så vet jag inte vad som händer än? En utlandsresa vore helt perfekt måste jag säga. Bara fly allt som händer omkring mig just nu. För jag orkar verkligen INTE sitta hemma och uggla och se hur allting blir som jag INTE vill ha det. Kanske kan man få tag i en billig sista minuten? Hoppas det.

För övrigt så sitter jag här och lyssnar på "Du måste finnas" och tankarna går genast tillbaka till min pappas begravning där just den låten var en utav de som sjöngs. Pappas begravning var så underbart fin. Fin och så enkel. Precis som det ska vara.  Många tårar men också humor och skratt.

Han är så otroligt saknad. Och om någon bara kunde förstå denna smärta man bär på.
Det sker sådana förändringar här nere hos oss som jag inte vill vara delaktig i. Jag vill att allt ska vara som det alltid varit.




Här helt ovetandes om sin framtid... Du fattas mig ♥


Utan dig är jag en spillra på ett mörkt och stormigt hav...

Nännie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0