Mer festande.

Ja kära vänner, en tvådagars är återigen förbi. Jag som skulle fortsätta på mina nyktra månader. Vad händer egentligen? Så kass jag är!

Jobb på veckorna och bara en massa fest på helgerna. Det är så mitt liv ser ut nu och något mer har jag liksom inte att berätta om. Det är ganska så tragiskt egentligen. Försöker styra upp det men det bara går inte. Blä!!

Har under gårkvällen tappat bort mina nycklar också. Inte det minsta kul! Har jag förbaskat tur ligger dom hos Vickan där vi förfestade. Har jag mindre tur kan dom ligga precis vart som helst och då känner jag mig ganska så stekt. Lär bli en dyr historia för den delen också. Jag hoppas då på det bästa iaf.

I morgon är det dags för jobb igen. Känns väldigt tungt faktiskt i allt kaos som är. Men vi alla försöker göra det bästa utav situationen som är. Sen är det bara till att vänta ut månaderna och jubla den dagen taket sitter på plats igen.

Nej nu måste jag styra upp den här söndagen.

Tjiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0