Dags för uppdatering

Jo, det var väll på tiden. Var ju några dagar sen sedan sist nu.  Har dock inte så speciellt mycket att uppdatera om men...
Var bara några veckor sedan jag kom hem från Turkiet nu men idag hämtade jag ut lite resekataloger igen. Blir eventuellt en resa till nu över jul och nyår? Får se om man kan få tag i en bra sista minuten. Man vet aldrig. Vi får helt enkelt se.

Helgen har spendreats en del i stallet. Både lördag och söndag. Först var det dags att fixa allt inför tävlingen och sedan var det tävlingsdax. Sen var det meningen att jag skulle åkt på ljusparty igår men jag blev så fruktansvärt trött. Var ju trots allt en tidig uppstigning samma dag. Och sen försvann lusten också då jag påmindes om våra pappors dag. Allt bara brast. Jag saknar honom så fruktansvärt mycket och nu för tiden känns allt så jävla jobbigt bara.
Hoppas ni andra hade en underbar dag med er pappa.

I veckan blir det mest jobb sen på torsdag ska jag till KSS igen. Dags för nästa undersökning, magnetkameran. Jag undrar jag hur det ska gå? Ser ju inte direkt jättelockande ut att ligga helt still i den dära lilla "tuben". Hoppas det ska gå bra!
Sen efter det när resultatet har kommit är det väll dags att träffa min läkare för vidare information om vad som ska göras. Det sägs ju att det ska bli operation igen. Vill verkligen INTE det här.

Och till helgen blir det väll som vanligt lite utgång. En bogrensrunda kanske? Det märker vi.
Men nu ska jag ta och kika vidare. Ha de gott allesammans.

Och Jennie, Grattis till lillknodden. Så gudomligt söt. Det gjorde ni bra :)
Hoppas vi ses snart! Det vankas nämligen GBG framöver.

Hepp, PussHej.

Kommentarer
Postat av: Nen

Tackar tackar. De e bara att höra av sig. Ser fram emot att träffas. Kram

2008-11-11 @ 17:36:30
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0