Helg, igen.

Merhaba!

Igår blev det en sväng till Husaren med min lilla Ia. Rätt lugnt men väldigt trevligt :) Ska ju ut på Boggan idag också. Jobbigt med två dagars ibland så det var skönt att det blev en lugn utekväll igår. Så då får man väll se hur denna kväll slutar istället. Haha. Nästa helg har jag iaf bestämt att jag ska ägna min tid till Ola. Vi får se vad vi hittar på?

Idag har jag tvättat. Han dock inte med så mycket som jag ville eftersom människan som tvättade innan mig gick över två timmar i torkrummet så jag hade inte haft någonstans att hänga upp all tvätt. Fick tvättat det viktigaste iaf så jag klarar mig ett tag iaf . Sen kom jag just in efter att ha lekt på lekplatsen med Sanna, Jenny och alla barnen. Kände att jag behövde lite "Lucasenergi". Underbara unge! Ska försöka fixa så att vi kan börja på familjegympa han och jag. Det är nog kul.
Sen gick vi en sväng till affären så jag kunde inhandla lite mat och den sitter jag just nu och får i mig.

Dags att hoppa in i duschen och göra iordning sakerna för kvällen.
Jag hoppas ni allesammans får en riktigt trevlig kväll.

Krams Nännie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0