Jag är i CHOCK !!

Ja det är jag minsan. Idag hävde Ola ur sig att han faktiskt ska gå på stan i morgon. Jaha, tänker man då. Köpa fiske eller datautrustning tänker jag då. Vad annars liksom? Men Nähä då! Ola ska köpa kläder. Hör och häpna. Han ska köpa KLÄDER!  Vad är det jag hör? Och till råga på allt ska han göra det med en annan man. Jag får då minsan inte vara med. Jag som väntat på detta initiativ i 5 år och så får jag inte vara med och uppleva detta. Elakt gjort, om ni frågar mig.

Nåja, annars är jag just hemkommen från ett jympapass och jag känner mig mest överkörd. Minns inte att passen var så här jobbiga i våras. Kan det vara så att min kondition blivit ännu sämre sen operationen. Det tror jag! Hehe.

Fick mig faktiskt ett gott skratt under passet för när jag tränade i våras så gjorde jag det med Jossan. Jossan som just för stunden förmodligen kämpar på på annat vis. Ja, jag undrar då vem som har det jobbigast. Haha.
Hoppas förlossningen går så himla bra som möjligt. Ser fram emot det lilla underverket :D

Nu ska jag fixa matlåda, sen hoppa in i duschen, bränna en skiva och efter det njuta framför tv:n.

Slänger in en bild från Bogrens i lördags... "Tjejmaffian".

Ia, Ullis och jag :)


Ha de gott. PussHej.

Kommentarer
Postat av: Nen

vad fin du var på kortet. Haha jag tror nog jossan har det jobbigast. Kram

2008-11-26 @ 11:04:45
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Nen

De skulle nog allt gå att fixa. Ska du shopa julklappar kanske? Kram

2008-12-03 @ 20:26:36
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0