Frustrerad

Kan inte koppla bort den händelsen som hände i helgen. Jag blir så förbannad på sånna människor som ska pyssla med sånna onödiga grejer. Och ännu mer frustrerad blir jag när jag ser att händelsen nästan är fotograferad. Om kortet bara kunde tagits en liiiiiiiten liiiiiiten bit åt sidan då hade man ju förmodligen sett allt.  Då hade typen inte kunnat sitta där och neka. Ucha!

Annars är de rätt så lugnt. Så fruktansvärt sliten och jag har sån smärta i min kropp. Smärta jag aldrig känt tidigare och ska jag vara ärlig är jag faktiskt lite orolig över vissa saker som sker. Jag måste helt enkelt till en läkare, men när ska det hinnas med? Vi får väll se...

Nu blir det till att hoppla ner i soffan och kika på lite tv. Måste ju se hur det går för bönderna och sen efter det lite sjukhusdramatik. Men må gott kära vänner.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0