Helgen över.

Då var det söndagkväll igen då och helgen har passerat förbi lika fort som den alltid gör. Denna helg har vart väldigt lugn faktiskt och det känns hur skönt som helst nu när en arbetsvecka står på intåg. Eller iaf 2 ½ dag eftersom jag åker till Turkiet på onsdag eftermiddag. Hur som helst så behövs energin i alla fall.

Idag har jag lekt med Lucas. Jag lånade han i några timmar. Vi gick runt hela stan och lekte på 6 eller 7 olika lekplatser. Han tyckte det var jättekul och det är så underbart att se när han skrattar och har så kul :) Sen somnade han gott.

Tog några bilder från idag men det går tyvärr inte att ladda upp dom just nu så får väll göra det vid ett annat tillfälle.
Ska göra mig iordning för sängen nu.

Krams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0