Jobbiga besked

Det känns som att var och varannan dag så dyker jobbiga besked upp. Hela mitt senaste år har varit så.
Idag damp brevet ner i brevlådan där det står att en massa undersökningar angående min sjukdom ska göras och att en ytterligare operation förmodligen väntas, fast denna gång i Göteborg. Jag vet inte vad jag ska säga längre. Jag vill bara gråta för jag orkar INTE gå igenom allting en gång till. Det är så mycket saker runt omkring som tär på en. Ovishet följd med massor av frågor. Suck! Och att vara så ensam med det här gör det så mycket jobbigare. Det finns INGEN i min närhet som förstår, ingen som KAN förstå.

Just nu får jag glädjas åt att jag får en liten minisemester om 9 dagar. Toklängtar! Var inne och fick mig en liten spruta ikväll också. Jisses vad kö. Fick stå i hela 50 minuter innan de va dags.
Sen någon dag framöver ska jag försöka "kidnappa" Lucas en sväng. Han får mig alltid att le :)

Hepp, nu ska jag försöka få mig lite skönhetssömn.
Take care. Natti.

Kommentarer
Postat av: Helen

Tack så jätte m,ycket gumman <3 Tänker på dig ska du veta. *kramar'

2008-10-06 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0