Oktober månad

När jag ändå sitter och väntar på att bege mig iväg in mot staden så kan jag ju lika gärna skriva några rader.

Det är redan 4 oktober och tiden bara springer iväg. Det märks att hösten krupit inpå nu. Svinkallt ute och gatorna börjar täckas med löv. Jag är väll egentligen inget jättestort fan av hösten men jag måste ju erkänna att jag bara älskar alla underbara färger som blir ute och att krypa upp i soffan med tända ljus runt omkring sig, det är underbart det!

Så vad händer annars då? Jo, jag jobbar och sliter om dagarna. Sen orkas inte så mycket mer när man väl kommit hem. Helgerna fylls just nu för stunden med en del fest. Så trist att bara sitta hemma även om de nu kanske är behövligt emellanåt. Men det blir tider för det också :)

Snart är det dags för utlandet också. Det ska bli så otroligt skönt och välbehövligt! Och när jag väl kommit hem därifrån så blir det ett besök på KSS för att se hur det står till med min sjukdom. Jag HOPPAS så innerligt att den inte kommit tillbaka igen för jag bara orkar inte gå igenom allt igen.

Hepp, då va de väll dags att bege sig då. Skriver några rader imorrn också...

Kram på er // Nännie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0