Trött

Uch, jag är så extremt sliten. Det har väll sina anledningar dock och det är bara att skylla sig själv. Utgång i fredags, utgång igår.  Om man kunde trösta sig med att kvällarna var bra hade allt nog känts så mycket lättare idag. Men nu är det tyvärr inte så. Det var faktiskt en riktigt tråkig helg. Och jag har gjort ett stort misstag. Attans!

Nästa fredag blir det tjejkväll med mat, sprit (igen) och lite roliga spel & lekar kanske? Sen nästa lördag tänker jag ta de så lugnt som möjligt med min lilla Ola. Han åker till Sälen på söndag och när han kommer hem så har jag åkt till Turkiet så då ses vi inte på ett tag där. Ska bli skönt att göra ingenting faktiskt!

I morgon är det dags för jobb igen. Jag vill verkligen inte. SÅ trött och less. Och efter jobbet ska jag vidare till vaccinationscentralen och få mig en spruta. Fy bubblan. Ingen hit sånt där direkt.

Ha de gott allesammans.

Kram Nännie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0