Ucha.

Sitter här och har just försökt få i mig lite pastasallad. Förstår inte varför det alltid slutar med att det nyttiga ligger kvar i botten? Så är det varje gång. Jag hade gett mig an att äta upp allt idag men jag mår fruktansvärt illa och kräkreflexerna är inte trevliga just nu. Om man nu får skylla på de?
Anledningen till att jag mår illa är att jag just kommit hem från en undersökning på KSS. Min mage gillade inte riktigt den. Helst av allt skulle jag gärna vilja gå och lägga mig nu men jag måste vidare till jobbet.

Sen efter jobbet ska jag över till systeryster och lilla Philip. Se om den "lille" växt något. Han är så jävulskt söt :)

En liten bild på de två...






Hepp, jag får väll kila vidare då.
Må gott.

Kramis c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0