23 augusti.


Med klagomål från farbror Kron att jag uppdaterar alldeles för sällan så är det väll dags att skriva ett par rader kanske. Hehe.
Sanningen egentligen är att jag är här inne nästan varje dag och skriver. Men det suddas då fort ut eller så ligger inläggen på hög i väntan på att publiceras. Knepigt det där.

Nåja, jobbet har dratt igång och helgerna har genast fått ett värde igen. Gårkvällen var faktiskt riktigt trevlig! Spenderade den mestadels med Elin och Frida på Husaren! Många goa skratt blev det. Bilder kanske dyker upp fram igenom här på bloggen annars lär ni säkert hitta en och en annan på facebook, där finns ju allt. Haha.

Veckan som kommer blir det jobb som vanligt. Ska försöka komma igång med springandet igen efter mitt lilla sjukdomstillstånd i veckan som var. Hoppas det håller denna gången! Sen på torsdag blir det allsång på torget som start på festivalen som drar igång i veckan. Vi fick mathäften och biljetter utav chefen. Bussigt! Så vi ska dit och sjunga tillsammans på torsdag. Kan bli trevligt. Sen under fredagen blir det nog mest vimmel och öltält, självklart EMD också. Haha. Sen lördag blire utgång för hela slanten. Synd bara att näst intill ingen i min partyelit är hemma bara. Jag får muta in mig i ett annat partygäng eller göra mig ett nytt. Kron, du kommer va!! ;)

Nej nu ska jag vara lite snäll mot magen min och ge den lite mat.
Ba baaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0