Sista semesterveckan.


Har redan ångest över att nästa söndag behöva gå och lägga sig i tid för att orka upp och jobba på måndagen igen. Jag är inte redo för ett nytt jobbår. Verkligen inte! Skulle behöva börja vända tillbax dygnen redan nu. Men icke då! Istället väntar en förhoppningsvis fullspäckad vecka på västkusten. Åker ner till Gullholmen i morgon och utgår därifrån så vi får se vart vi har hamnat när veckan gått mot sitt slut. Hoppas feber och halsont för en gångs skull kan hålla sig borta nu!

Annars händer inte mycket på dagarna. Har spenderat de senaste med lilla fröken IA. Vi har mest festat eller kikat på film. Efter utekvällen igår så har jag insett både det ena och det andra med "vänner", bekanta och bara allmän skövdebefolkning. Jag är så trött på skitsnacket, ryktena och alla idioter!

Hepps, nu kommer visst lilla IA och hämtar upp mig. Ska kika film och planera för veckan som kommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0