Thinking of you.


"Tiden har sin rätt att förändras där den går
och den är hos dig nu, hos dig och din vän.
Jag ska aldrig mera lägga mig med huvudet mot ditt hår
och aldrig älska dig igen, aldrig älska dig igen.

Men vid vägen längs bäcken som sakta ledde hem,
där är himlen lite närmre för mig
Där har tiden gjort en hållplats för oss och allt som hänt
dit kan jag gå och sakna dig, dit kan jag gå och sakna dig"

Antar att du alltid kommer finnas med mig på ett eller annat sätt... ♥



På tal om något helt annat. Igår skulle pappsen fyllt 60 år. Hade så gärna fått fira dom åren med honom. Istället la vi blommor på graven. Den blev så fin, så fin. Det gör så ont utan dig. Jag behöver dig här och jag behöver dig Nu!

♥ Älskade pappa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0