Fullt ös medvetslös!

Ja så skulle man nästan kunna samanfatta helgen som var. Fredagen började med utbildningsdag på jobbet där alla mest gick och fnittrade för vad som komma skulle, nämligen julfesten på valhall senare under kvällen. Allt var egentligen upplagt för att gå åt helvete. Chefens sista ord innan vi gick hem från jobbet löd; "företaget står för notan och ni lovar att dricka med omdöme".

Detta urartade såklart redan inom 5 minuter väl på plats. Men mycket del i det hela var faktiskt chefens själv. Och så även under hela kvällen eftersom han tyckte vi drack alldeles för dåligt. Alla var fulla och glada, mer eller mindre såklart. Det dansades hej vilt och på alla möjliga sätt den kvällen. Många gapskratt blev det! Hela kvällen slutade hur som helst med att två i gänget blev utslängda och en tredje fick sova ruset av sig i fyllecell. Haha, vi på DJ kan festa vi!

Sen hade jag tänkt mig en lugn lördag. Men inte då. Istället fick jag minsann finbesök från Trollhättan och det var bara till att svepa igen. En ganska udda kväll men för mig jävligt kul faktiskt! Detaljerna spar jag på =P Hur som helst, det var otroligt skojjsigt att se dig igen Kron!

Efter denna helg har jag mest legat i koma. Tills idag faktiskt. Det blev en löptur tidigare ikväll och nu har jag städat undan här. Skönt att få något vettigt gjort faktiskt!
I morgon kväll kommer Madde hit och vi ska ha vår egen "nobelmiddag". Blir lite film till det och såklart skvaller. Trevligt med sällskap. Och fredagkväll är det "vild & skild" som gäller. Kanske blir det en repris från sist? ;) Hehe.

Och efter det ska jag njuta av en lugn helg! Behövligt!

Tjiiiing.


Kommentarer
Postat av: X

Weeeehoooooo!

2009-12-14 @ 23:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0