Don´t feel good.

Ne det gör jag minsann inte. Varken i kropp eller själ. Känner mig så extremt nere numera och kroppen den värker. Vill ha vår nu så att man kanske kan få lite härliga feelings i sig.

Ska försöka få tag i min läkare och se om vi kan göra något nytt ultraljud igen. Känns inte som det ska där inne =/ Väntar ju svar från GBG också som jag hoppas kommer snart så jag vet om det bli en ny operation eller inte? Jobbigt att inget veta och bara vänta.

Annars längtar jag extremt mycket till lördag. Den dagen och kvällen SKA bli bra. Det har jag bestämt :) Wiihoo. Ska skaka av mig alla bekymmer på dansgolvet. Ja man kan ju låtsas att dom försvinner iaf.

Skulle egentligen åkt iväg på träning snart, ett danspass. Som tyvärr visar sig vara inställt nu. Suck. Jag som hade sett fram emot det. Får bli nästa vecka då och ett vanligt baspass i morrn igen istället. Måste våga mig upp på medel snart alltså. Kanske kan gå nu när jag får lite sällskap fram igenom. Får se helt enkelt.

Ola verkar sitta i badkaret nu. Kanske skulle jag köra upp honom därifrån och lägga mig själv  där i istället ;P Det tåls att fundera på! Men nu ska jag iaf kila vidare.

Ha det gott.

Krams ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Urs va jobbigt,fortsätter det att komma såna där grejer hela tiden?Eller slutar dom efter ett tag?vill inte skriva ut vad det hette ifall du inte vill det!

Kram

2009-02-26 @ 00:10:51
URL: http://malinjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0