Lugn eller fartfylld helg?


Det är frågan det!? I morgonkväll blir det bio med Olisen iaf. Sen på lördag vet jag inte om det bär av till A6/IKEA eller om jag ska ta mig en tripp till GBG? Inte så jätteskojj att färdas själv faktiskt. Och inte så jätteskojj att strosa runt själv heller för den delen även om det är det bästa :) Vi får helt enkelt se vad jag känner för i morgon kväll.

Det blir hur som helst ingen utgång i helgen. Spar mig till nästa då Rosenström kommer och gästar oss i Skövde. Var två år sedan jag såg honom sist så det ska ändå bli lite skojj, faktiskt. Det blir väll till att kika på Melodifestivalen istället och sen soooooooooova. Välbehövligt och riktigt skönt!

Men nu ska jag strax packa på mig träningskläderna och bege mig till friskis och svettis. Inte vart där på 3 veckor. FY !!
Men idag ska jag inhandla nytt kort som innehåller gym och spin utöver jympan också.

Föresten, fick för ett tag sen en utmaning om att jag skulle ladda upp kort ur 6:e mappen osv osv. Ola har köpt ny dator så det finns tyvärr inga kort överförda på den än. Så därför har jag inte gjort detta. Just so you know ;)

Hepp, ha de gott allesammans.

Krams Nännie ♥

Kommentarer
Postat av: Nen

Men du behöver inte gå själv här i gbg de e bara å höra av sig så tar jag med lill skiten in till stan. Du kan ju fundera på det. Kram

2009-02-19 @ 20:07:17
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0