Sjuk

Jo, då var det dags igen. Var väll rätt väntat då jag inte vart sjuk sedan oktober. Men det är bara att gilla läget :)

Igår så blev det rajraj med jobbet. Först blev det bowling där jag faktiskt slog mitt egna rekord och kom tvåa. Det var ruskigt jämt där ett tag mellan mig och Johan. Sedan bar det av till Plaza där vi tog lite after work och ett par drinkar (kanske några för mkt?). Alltid lika kul och se hur alla beter sig på fyllan. Haha. Efter det trallade Emilia och jag vidare till Husaren där det blev ännu fler drinkar. Träffade gamla värsåsbor och svingade på höfterna till gamla schlagerlåtar.  Nisse var extremt elak och bara tog en massa kort. Hoppas INTE dessa visas för några andra än enbart dig själv. Då är mitt liv över sen längesen :)
Delade taxi med Skoog hem och som vanligt ska han jävlas. Startar snöbollskrig och fäller mig i snön eller snarare slasket  och ska grosas. Elaking! :)

Idag sitter jag här hemma och gör ingenting. Snorar mest. Ucha! Får se om något händer senare? Blir väll att kika på melodifestivalen skulle jag tro. Så mycket mer ork finns inte.

Men nu ska jag knapra i mig lite alvedon sen vila ögonen lite.
Må så gott allesammans

Krams Nännie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0