Trevlig kväll

Ja, det måste jag verkligen säga. Följde med Marie till hennes vänner på förfest igår. Kikade på melodifestivalen innan vi gick vidare ner till Bogrens. Fullt drag, mest hela tiden. Stod nog inte still en sekund på hela natten och det känns i benen idag. Riktigt trevligt! Kanske blir det en repris den 28:e då Rosentröm kommer och håller oss sällskap här i Skövde. Vi får helt enkelt se :)

Annars har helgen vart väldigt lugn. Kikade mest på tv och åt onyttigheter i fredagskväll med Ola. Sen under dagen igår befann jag mig på KSS och efter de blev det ju fest. Idag var Marie förbi en kortis med mina ljus jag beställt och nu sitter jag här och väntar in krafter så jag kan börja göra mat. Klockan 7 ikväll vankas det Gossip Girl och sen får man se vad som orkas med. Imorgon måste jag till pappas grav. Har inte vart där sen i julas och det är INTE okej. Skäms på mig!

Bilder från kvällen kanske dyker upp senare när jag själv fått tag i dom. Kamerorna gick varma hela kvällen. Haha.

Hejkon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0