Dags igen?

Mjo, några rader kan jag ju skriva iaf. Anledningen till att det inte görs så speciellt ofta är att jag inte har speciellt mycket att berätta för er. Så enkelt va det med de :)

Helgen är över och jobbveckan är igång. Fredagkväll spenderades i biosalongen med pojken min. Kikade på nya Wallanderfilmen. Inte så överdrivet bra. Saknar Johanna och Ola där i. Tomt utan dom.

Sen i lördags blev det först lite teater och efter det en sväng till Boggan med min lilla barndomsvän Annika. Vi hade inga att gå ut med så vi slog oss samman. Kul kul :) Träffade på en hel drös med människor. Vissa av dem ser man ju inte så speciellt ofta. En utav dom var "lilla" Anton. Han hade buggkurs med mig men hur det gick ska vi inte gå in på. Han gav mig en 3:a och sa att då var han snäll :D Vi fick hålla oss til "intimdans" istället, vad det nu ska betyda? Ha ha!
Men jag skulle öva under våren så ska vi ta oss en sväng i sommar på Olstorp igen.

Sen bestod söndagen av släkt hemma hos mamma. Moster och kusiner som var uppe och hälsade på. Kul att se dom!
Annars hände inte så mycket mer. Lite tvätt och städ på det bara.

Idag blir det till att börja träna rygg och nackpass igen. Ska bli skönt och sträcka ut lite. Och i morgon blir det till att träffa Jossan och Pontus. Nyfiken på hur stor lilleman har blivit! Spännande! Och resten av veckan är fylld med jobb, träning, solning, utgång (?) och dop på de! Fullt upp!

Men nu ska jag faktiskt få i mig lite mat så under tiden kan väll ni skriva en rad eller två och berätta för mig hur ni har det kära vänner.



Annika och jag i lördags.
Krams Nännie ♥

Kommentarer
Postat av: Nen

Jösses vad jag väntat på denna uppdateringen. Haha kan Anton dansa bugg så himla bra då? Jag kan lära dig jag dansade faktiskt bugg när jag var liten. Vi har det bra här nere. Hade vart trevligt med lite snö annars kan våren lika bra komma nu. Hade gött

2009-01-19 @ 21:52:00
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhsen gåsen är det du som lämnar alla dessa anonyma meddelande i min gb? Kram

2009-01-24 @ 00:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0