Dop

Dags att börja göra sig iordning snart. Idag är det nämligen dags för lilla Annas dop. Jag hoppas hon är snäll och inte skriker på mig när jag håller henne, annars vet jag inte vad jag tar mig till : ) Sen hoppas jag också att rampfebern håller sig borta. Tycker inte om att vara uttittad. Haha.

Annars så har helgen vart lugn. Kikat film och sprungit lite på stan bara. Behövs sånna helger emellanåt.
Snart dags för en ny jobbvecka. Känns som den kommer bli tuff. Är jämt och ständigt så trött sen har jag en hel del att stå i. Får väll glädjas åt att det snart är helg igen. Hehe.

Men nu ska jag dra mig vidare. Må så gott allesammans!

Krams Nännie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0