Hmm.

Födelsedag igår. Vanlig dag idag. Känner dock ingen större skillnad. Kanske är jag ännu mera panikslagen över att jag faktiskt ganska snart blir 30. Jag tyckte ju att jag var 16 nyligen och åren sen dess har försvunnit fruktansvärt fort och det är faktiskt lika få år kvar tills jag blir just 30. Tror min 30-årskris redan har börjat. Hjälp!

Hur som helst var familj och och lite släkt här. Käkade lite fika och glass. Inget märkvärdigt alls. Fick en drös med presentkort på MQ och Gina så nu ska det shoppas ännu mer. Finns ju lite kvar av godbitarna som jag redan spanat in men inte köpt än. Vi får se hur det blir med det hela.

Imorgon blir det träning. Ska bli så otroligt skönt. Inte tränat på 2 veckor nu och det känns vill jag lova. De där två extrakilona sedan i julas känns också. Inte skojj alls. Sen ska systeryster börja jympa med mig. Kan ju bli kul. Två kylskåp som springer och hoppar i kapp. Ha Ha. Vilken härlig syn =)

Annars händer inte mycket. Har planerat fest och utgång i helgen dock. Sen ska jag leka lite med Ia också. Var ett bra tag sedan nu. Sen vill jag ju umgås med Hannis lite också och kika på hennes lilla underverk som kommit till världen. är SÅ nyfiken ju. När helgen är gången får vi se vad som hunnits med.

Också bara en sak... jag trodde jag såg pappa i förra veckan. Så ruskigt lik. Men det visade sig bara vara pappas bror som kom stapplandes på sina kryckor. Jag blev så rädd! Skönt att höra han mår bra iaf och att tumören var godartad. Vet inte vad jag gjort annars. Jävla skitsjukdom den där cancern!


Nu ska  jag hoppa in i duschen, har vart iväg och förpestat huden min i solariet. Bläch! Dum är jag. Fy mig.
Må så gott kära ni.

Puss i skinken ♥

Kommentarer
Postat av: Nen

Grattis i efterskott hoppas dagen var bra det lät som det i vart fall. Kram Nen

2009-01-28 @ 19:38:31
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Josephine

Nää Jennie! Hur kan jag vara så glömsk och glömmer din födelsedag!? Känner mig hemsk! Grattis i efterskott. Åh fy vad dumt. Hoppas du hade en bra dag iaf och så får vi ses snarast :)

Kram kram från mig och Pontus

2009-01-29 @ 13:30:38
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: Nen

Jag utmanar dig: Reglerna:

Gå in i mappen mina bilder

Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen

Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade

2009-02-05 @ 15:23:19
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0