Tillbaka till verkligheten.

Vistelsen i norrland är över för denna gången och vi är tillbaka i Skövde igen. Det har vart en lugn och skön vecka. Har dock inte riktigt fått njuta av vinterlivet fullt ut som jag velat. Blev nämligen inget skoteråkande. Antingen så var det fullt upp med saker som var tvugna att fixas av Ola (datasupport =) sen var det aningen kallt också. Inte så jätteskönt att köra i -17. Burr!
Tror jag har gått upp nästan 2 kg under denna veckan. Det har ju serverats så god mat och HELA TIDEN har det stått något på bordet. Haha. Det blir till att kämpa på på friskis och svettis nu de tre sista månaderna innan kortet går ut.

I morgon är det sista lediga dagen innan det är dags att jobba igen. Då ska jag in till stan och göra lite ärenden sen blir det till att packa upp, handla och sova tidigt så man orkar sig upp på onsdag. Jag är INTE motiverad för huvudtaget. Och speciellt inte när man hör att första röda lediga dagen inte är förns i April. Kan det stämma? Hoppas inte det! Jag ser fram emot semestern i juli jag :)

Ne nu ska jag ta och dra mig vidare en sväng. Äta lite kvällsmat trots att klockan nästan är natten (dålig ovana jag fått med mig nu).

Hoppas ni alla har haft några sköna lediga dagar nu över jul och nyår!

Krams Nännie  ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag tycker att du var fin:)

Jag förstår ni har fullt upp när ni kommer,många ni ska hinna träffa:)

Kram

2009-01-07 @ 12:47:20
URL: http://malinjag.blogspot.com
Postat av: Josephine

Hej hej :)

Ja visst är det skoj. Måste kika igenom dem ihop snart. Vi hade många roliga tillfällen ju.

Åh ja. Kanske ska fråga Ola :) Han är ju superduktig.

Vad skoj. Träffar du henne får du gratta henne från mig.

Hur har ni det annars? Börjat jobba igen efter lite julledigt!? Vi kanske kan ses en eftermiddag i veckan som kommer!? Måndag? Tisdag? Vore så kul. Kram kram

2009-01-17 @ 12:55:33
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0