1/7


Det är helt sinnessjukt så fort dagarna bara sveper förbi. Just nu undrar jag vart juni månad tog vägen? Jag vet hur den startade men vad hände med restrerande dagar? Har nog grävt ner mig i för mycket grubbel och bara låtit dagarna försvinna bort helt i onödan. Sen senare delen har jag ju självklart pysslat med flytten. Där emellan så har jag faktiskt inte en aning.

Flytten är avklarad och det har väll gått mer eller mindre smärtfritt. Har inte hunnit vara ute i solen i ynka 5 minuter under hela den här underbara veckan som varit. Hade tänkt lägga mig idag men tjii fick jag och istället får vi in världens skitväder! Min vanliga tur. Hoppas det fina vädret har vett nog att komma tillbax i dagarna igen.

När jag kom hem från jobbet började jag röjja upp i min nya lägenhet. Den såg ut som en soptipp, vilket var mindre trevligt. Fick ihop garderoben och nu är alla kläderna på plats. Det är på millimetern att den får plats i mitt lilla krypin. Vet ärligt talat inte hur jag hade klarat mig utan den så jag är glad som få :) Ska fortsätta med resten i morgon. Knalla till återvinningen o.s.v.

I helgen SKA jag festa. Måste se lite folk. Känns som jag suttit inne i evigheter (vilket jag iofs inte har,men ändå).
Hoppas på fint väder så kanske man kan grilla lite. Vore himla trevligt.

Nej nu ska jag ta och kila till sängs kanske. Se om man kan få sig lite sömn i natt. Det har vart ont om det de senaste veckorna och speciellt de senaste dagarna här i det nya krypinet. Har fått byta sida i sängen vilket gör att jag blickar ut över min tomma stora säng och tänker på hur ensamt jag har det. Jobbigt värre. Sen har ju värmen spelat stor roll också. Så olidligt varmt! Men när jag väll fått sova har grannen börjar gapa. Jag undrar vad det är för fel på den människan alltså?

Nåja, en jobbig dag väntar i morgon så det är väll lika bra att krypa ner i bingen och krama om kudden... natti.

Kramis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0