Host host.

Då var man inne på andra semesterveckan då och jag är fortfarande inte kry. Men nu har den där sablarns torr/rethostan börjat visa sig så kanske kan det vara slut på eländet snart :) Vi får hoppas på det,

Idag fick jag ett impulsryck och köpte mig en ny mobil. Och efter lite missförstånd märker jag nu att jag har två abonemang att betala av ända fram till april nästa år. 229 spänn extra i månaden helt i onödan. Funderar på att ångra hela köpet (om dom nu går med på det, envisa jävlar). Förstod det som att det bara skulle betalas till oktober då jag egentligen skulle fått byta upp mig. Yeye, annars får jag väll övertala mor min om att systeryster får skippa sitt kontantkort och ta över abonemanget och den nya mobilen, som förövrigt kan fara åt fanders. Vad jag har svurit här ikväll !

Imorgon ska jag spendera lite tid med mor min... åka till Hem & Hobby i Hjo. Hoppas på att få hitta lite gardiner till lägenheten. Har inte kommit iordning här än vilket är ganska jobbigt faktiskt. Men det blir nog bra, tillslut.

Sen skulle jag behöva ta tag i tvätthögen också innan jag beger mig till GBG. Blir nog antingen på onsdag eller torsdag jag far. Får se lite. Ska bli otroligt skönt att komma bort härifrån. Behöver verkligen det!

Håller på att försöka ordna upp en västkustentripp med grannbypojkarna också. Hoppas vi kommer iväg. Vore bra latjo!

Nej nu ska jag knapra i mig lite tabletter, kika vidare en stund och sen krypa till sängs och få mig lite sömn. På tal om sömn har jag sovit fantastiskt gott de senaste nätterna. Härligt!

Thinking of you...



Kommentarer
Postat av: Nen

Det är bara att höra av dig om du vill träffas lite. Jag har nästan all tid i världen i vart fall. Kram

2009-07-21 @ 10:06:27
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0