Min vanliga tur.


Såklart har jag gått och blivit sjuk. Förvånar mig inte alls faktiskt. Efter dessa hektiska månader som varit på jobbet och de jobbiga stunderna som funnits i livet är det inte så konstigt. Så när man väl slappnar av så händer väll något i kroppen antar jag. Väldigt trist hur som helst eftersom jag inte vill spendera min semester inomhus, sittandes i soffan och kika på film, en väldigt massa film. Har lessnat nu efter de här tre dagarna. Hoppas det vänder snarast.

På lördag måste jag vara frisk iaf. Då ska jag och tjejjerna till Olstorp och rocka loss till Arvingarna är det tänkt. Haha! Kan nog bli riktigt kul faktiskt. Sen till veckan blir det kanske västkusten en runda? Vore najjs.

Ska höra med moster om hon har en sovplats över några dagar också. Känner att jag behöver komma bort från stan lite. Hon är alltid så förståndig och lätt att prata med och det är något jag skulle behöva nu...

Nej nu blir det till att kika vidare på filmerna... pust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0