Nattliga aktiviteter.

Helt seriöst undrar jag vad jag pysslar med om nätterna. Har svårt för att sova. Men när jag väl somnat så pysslar jag med märkliga grejjer. I morses vid halv 4 vaknade jag och kunde inte hitta min mobil, som jag kvällen innan ställt alarmet på och lagt på kudden intill min. Kunde inte förstå vart den tagit vägen. Letade som en galning eftersom jag inte visste vad klockan var och att jag eventuellt kunde ha försovit mig. Efter många om och men hittade jag den i andra delen utav sängen UNDER mitt överkast som jag lagt där. Hur kom den dit? Blir lite rädd för mig själv ibland faktiskt.

Vet inte vad detta beror på. Men jag hoppas det återgår till det normala igen. Jag behöver faktiskt min skönhetssömn ;)


Kommentarer
Postat av: Nen

Man ska sova på nätterna Jennie inte hålla på å leka krig. Ligg still på kudden och dröm sött =O)

2009-07-07 @ 09:57:44
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0