Semester.


Det är söndagkväll, ja nästan natt faktiskt och här sitter jag. Anledningen att jag inte kilat till sängs än är att jag äntligen fått min efterlängtade semester. Så skönt att inte känna ångest över att man måste få sig sömn för att orka med nästa dag. Nu kan jag vara vaken hur länge jag vill och jag kan även stiga upp hur sent jag vill. Nog för att jag ska hålla det i hyfsad nivå ändå. Man ska ju trots allt tillbaka till kaoset om några veckor. Och JA, det kommer bli kaos igen efter semestern. Har sett planeringen och den är inte skojj. Hoppas chefen håller sina ord och tar in extrapersonal nu så vi slipper fortsätta med övertiden. Han har förhoppningsvis insett det själv nu att det inte funkar längre. Sen hoppas jag också han menade orden med att vi eventuellt ska till spanien nu i "höst". Jisses vad skönt det hade vart! :) Studiebesök och en massa sol sol sol!

Helgen har vart fartfylld med många skratt och knasiga påhitt. Tack alla inblandade för det! Mer sånt vill jag ha.
Och imorgon ska jag få träffa min lilla Marie igen. Hon är bäst! En av de få som förstår mig. Just nu vet jag inte vad jag skulle göra utan henne. Mer tacksam kan ingen vara över att ha en sån vän som hon är.

Sen ska jag träffa Jossan och lilla Pontus en dag också. Var på tok för längesen vi sågs. Varför blir det alltid så för??

Men just nu ska jag kila ner i min stora, kalla och extremt ensamma säng... natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0