Soffläge igen.

Var på vårdcentralen tidigare idag. Fick höra att jag bär på nå vanligt elakt virus som gör mig så här trött i kroppen. Och ingen sjukskrivning under semestern inte. Sånt gör dom inte för förkyldningar. Bara om man typ bryter nått ben eller liknande. Fick med mig hostmedicin hem iaf. Det kan väll förhoppningsvis hålla hostan borta. Så det blir soffläge ett tag till då. Suck :(

Så om det slutar regna och om jag orkar får jag väll knalla iväg och hyra några fler filmer. Det är ju typ det enda som finns här hemma att göra. Blä !


Kommentarer
Postat av: Nen

De låter inget trevligt med att vara sjuk på sin semester. Du får ta en jäger och hoppas på att skiten går över snart. Kram

2009-07-26 @ 09:17:08
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0