Trött påt.


Snart har halva semestern gått och inte ett skit har jag gjort. Bara hållt mig hemma för jag inte har någon ork till något annat. Ska till vårdcentralen i morgon och se vad dom säger eftersom det håller i sig så länge. Fick höra att man kan sjukskriva sig under semestern och på så vis spara sina semesterdagar. Synd jag inte visste det tidigare. Läkaren kommer säkert inte vilja skriva ut nå sånna papper i morgon när jag redan gått så långt med det. Man kan ju iofs hoppas!

Annars händer inte mkt. Trippen till GBG i morgon blir inställd. Trist nog. Får se om jag är lite mer fit for fight längre fram i helgen. Isf åker jag ner då. Annars får jag väll fortsätta sitta här hemma. Min soffa är väl insutten kan jag säga nu! Blä!

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och vänta in en helvetes natt med massor hosta. Urs. 
Hoppas ni andra godingar mår bra iaf :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde kunna bli sjukskriven nu, har du varit kass i flera veckor och det inte gett med sig så kan han ju sjukskriva dej minst en vecka.

2009-07-23 @ 10:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0