Äntligen.

Idag fick jag nycklarna till mitt nya hem. Så otroligt skönt att kunna fixa över helgen. Imorgon vid 9 tiden kör vi igång med att flytta över möblerna till den andra lägenheten. Har längtat efter ett nytt eget litet krypin där jag kan gå vidare från 0 igen, så det är skönt att det är dags nu. Sen är det tveksamt om jag kommer trivas i en liten 1:a igen. Blir till att kika vidare på nytt under hösten som kommer.

Just nu ser det mesta ut som ett kaos här. Har en del småsaker kvar att packa ner. Sen ska garderoben min tömmas. Det blir väll det mest problematiska. Vart ska jag göra av alla kläder sålänge?

Nej om man kanske skulle ta tag i det hela igen då. I alla fall i en stund för jag har tänkt kika på dokumentären om Michael Jackson som börjar nu klockan 22. Chockerande det där som hänt, trodde han var näst intill odödlig.

Kramis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0