Midsommarhelgen.

Ja då är vi mitt inne i midsommarhelgen. Själva midsommarafton spenderades ute på landet i Börna med en del utav de bästa.
Vi åt lunch på dagen, grillade på kvällen, käkade tårta på natten och däremellan spelades det kubb och härjades runt i hästhagen.
Vi begav oss nämligen ut på jakt i hopp om att drömprinsen ska dyka upp inom en snar framtid. Vi samlade 7 sorters blommor och hoppade över 7 stenmurar (i brist på blommor och gärdsgårdar), sen måste jag väll säga att jag landade i 7 hästskithögar också. Mina vita tygskor ligger just för tillfället i tvättmaskinen :) Dock gjorde jag allt detta i onödan då jag glömde kvar blommorna på diskbänken i natt istället för att lägga dom under kudden min. Inte lätt när man förlagt innehållet av skallen under kvällens gång.. Men vi fick många goda skratt med oss i bagaget.

Idag så verkar det bli utgång med en annan del av tjejjgänget. Tjejjmaffian är nämligen på väg hem från Öland för att göra krogarna osäkra här hemma i stan istället. Om jag hakar på det får vi se. Är väldigt trött och sliten men ändå så är jag nog lättövertalad ändå. Haha. Vi får se helt enkelt.

 

I veckan blir det till att börja packa ner alla saker i flyttkartonger. Förhoppningsvis så flyttar jag nästa helg, vore smidigast så. Annars blir det tisdagen efter den helgen. Ska bli så skönt att starta om på ny kula nu. Ser fram emot det här. Jag tror det kommer bli bra!

Annars jobbar och sliter jag som ett djur. Kaos var och varannan dag på jobbet och kroppen verkligen skriker efter semester. Behöver vila ut ordentligt. Hjärnan går på högvarv av flera skäl och just nu känner jag inte igen mig själv faktiskt. Hoppas på en vändning där snarast.

På semestern blir det väll förhoppningsvis en tripp ner till Falsterbo Horse Show första veckan. Om vi nu kommer iväg. Sen har jag räknat med några dagar i Göteborg och självklart Grebbestad, Lammö. Sen vet jag inte vad som händer där i mellan. Hoppas på många roliga stunder med de bästa iaf!

Nu ska jag ner och se om mina fina tygskor återfått sin vita färg. Spännande :)

 

Ha det fint allesammans.
Kramis Nännie  


Kommentarer
Postat av: Malin

2009-06-21 @ 07:50:03
URL: http://mal'i
Postat av: Malin

Haha så komiskt du glömde blommorna efter allt det där slitet;)

Kram

2009-06-21 @ 07:50:57
URL: http://malinjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0