Onsdag.

Vilken olidligt varm dag det har vart idag. Hade inte klagat om jag fått befinna mig utomhus men så har ju inte fallet vart idag. Först jobb och efter det raka vägen hem för att packa i flyttlådorna. Förmodligen kommer det vara så här dagarna framöver nu. Inget skoj alls! Jag vill ut och lägga mig på playan, får lite färg och skutta runt i vattnet med dom bästa.

Idag blev Nännie inkallad till chefen. Livrädd vart jag och jag började snabbt rabbla upp i huvudet tänkbara jobb jag kan ha gjort fel. Måste inta försvarställning ju. Men inte hade jag gjort några fel inte. Nähä då, Nännie fick minsann en massa beröm och löneökning på det! Den sker vanligtvis endast i April, men han ville göra ett undantag för mig idag. Skönt att se det ger resultat det man håller på med. Enligt mig själv så är jag faktiskt värd det för jag sliter häcken av mig!  (Därför den krympt? ;).

Funderar på att läsa böcker på kvällarna innan jag ska sova. Kanske kan det vara avkopplande? Somnade ju alltid ifrån dom när man var tvungen att läsa i skolan så... eller var det kanske för att just dom böckerna var så extremt trista? Behöver hur som helst få annat att tänka på.

Nen, du gav mig ett gott skratt med ditt inlägg som svar till mitt. Det är verkligen ett tillfälle i livet som jag saknar fruktansvärt mycket. Du och jag med mina supermanbrallor på autobahn i Töreboda. Bara du och jag förstår. Saknar dig Bööördiii Bööördiii! =P

Ska stänga ner här nu, kila till sängs och förhoppningsvis få mig lite skönhetssömn. Den behövs!!


Kramis Nännie ♥

Kommentarer
Postat av: Nen

Äh inte behöver du någon skönhets sömn inte. Vacker som en bru vet du vä ;OP Ja jag saknar oxå dom tillfällena eller chockladpudding å lejonkungen eller varför inte gungbrädan =O) De va livet de. tråkigt att brallorna e borta min party hat e ju oxå borta men den försvann för längesedan.



Grattis till löneökningen å beröm av vad jag föattade det som så var du verkligen värd det. Jag får väl oxå gå ut i arbetslivet å slita häcken av mig så kanske min med krymper =OP



Kram kram

2009-06-25 @ 09:31:54
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0