Sömnlösa nätter.

Har kommit in i en period nu där jag bara sover omkring 3 timmar natten och det är inte okej! Kroppen säger ifrån, huvudet säger ifrån, ja i stort sett allting säger ifrån. Känner mig helt lost och har inte någon ork till någonting. Så varför är det då så svårt att sova? Känslorna går över styr och jag gråter för minsta lilla. Vill ta mig ur den här onda cirkeln!

Idag kom solen tillbaka. Underbart skönt! Synd att den valde just denna vecka då alla mina dagar fylls upp med packning  och städ inför flytten, som föroppningsvis blir av nu i helgen. Fast idag smet jag iväg på ett utomhusjympapass. Kände att jag behövde röra på mig och få någonting annat att tänka på för en stund. Det var riktigt skönt!

Ska väll kila ner i sängen då och krama om kudden min... natti.



If I lose my way, I’ll find another road...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0