Underbar helg.

Helgen startade med en lugn fredag som var väl behövlig. Skönt att göra ingenting och bara ta hand om sig själv lite. Började rensa lite i garderobena också. Flyttar ju faktiskt om en månad och någonstans måste man ju börja.

Sen i lördags var det till att stiga upp tidigt för att förflytta sig till Göteborg. Vi åkte ut till Fiskebäck och Dansholmen där familj, släkt och vänner samlades för att fira mina kusiners "stordagar". Den ena fyllde 18 och den andra 25. Det var helt underbart. En heldag ute vid havet i strålande sol med got mat och lek & bus i massor.
Och idag har jag legat uppe vid Simsjön med Marie och Annika hela dagen. Det var otroligt varmt och årets första dopp blev faktiskt avklarat och JAG var först i. Det ni! :) Tanken var också att vi skulle ut och paddla men med kanoten full av ruttna råttor så blev det ingenting med det. Haha.

Nu sitter man här och bara gör ingenting. Har lite tvätt i maskinen och ska väll strax fixa en matlåda. Sen är det till att sova för att orka upp i morgon bitti. Veckan blir full av jobb och förhoppningsvis en hel del trevliga stunder :) Vi får väll se hur det artar sig. Jag hoppas på några bra dagar iaf. Sen har min soffa kommit också så den ska hämtas upp. Ska bli härligt!

Hepp, nu ska jag mysa ner i "soffan" i någon minut eller två.

Kramis Nännie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0