Veckorna försvinner iväg.

Ja det gör dom minsann. Hänger inte riktigt med i svängarna faktiskt. Vi har vart bortskämda med många extra röda dagar de senaste vilket har gjort att veckorna känts korta och inte alls lika jobbiga som vanligt. Men nu blir det väll ändring på det när det är hela veckor ända fram till semestern (tror jag). Men jag ska allt ta mig igenom dessa också!

Det har gått några veckor sedan Ola flyttade upp till norrland igen. Det har faktiskt gått riktigt bra, bättre än vad jag trott själv. Nog för att det är tomt emellanåt, men inte är väll det så konstigt.
Han verkar ju ha det bra och har gått vidare han också, bokstavligt talat! Säger inte så mycket mer om det, det är hans liv nu.

Helgen har vart fullspäckad med underbara vänner och fest. Skönt att jag funnit er. Längesen jag fick skratta så mycket som jag gör med er. Guldvärda hela bunten ♥

I morgon är det dags för jobb igen, hoppas jag är bättre i ryggen då för annars vet jag inte riktigt hur det kommer gå. Sen på eftermiddagen ska jag äntligen klippa och färga håret igen. Som jag har längtat!
På fredag ska jag till läkaren. Se om han/hon har några svar på vad det är som härjar i kroppen min. Något är det!
Dagarna där i mellan vet jag inte vad som händer? Vill träna ju så jag hoppas ryggen har vett nog att bli bättre. Vi får se.

Annars då? Det finns nog inte så mycket att berätta om. Dagarna bara rullar på, precis som vanligt.
Ne nu ska jag kika på reprisen av Greys. Hoppas ni har det gott allesammans!

Kramis Nännie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0