Mys i mängder.


Hela helgen har innehållit massor med mys. Mys i alla olika sorter :) I fredags var min mamma och mina systrar här. Vi åt tacos och spelade sällskapsspel. Kan det vart något i stil med Vilda charader tro? Många tokskratt blev det iaf och det var jätteskönt med lite kvalitetstid. Det var MÅNGA är sedan sist vi umgicks bara vi tillsammans. Man behöver verkligen tid med varandra! Och igår saknade jag pappa fruktansvärt mycket. Önskar han kunde fått vara med...

Lördagen spenderades först på jobbet. Mycket att göra så då är det bäst att ställa upp! Fick med mig många komptimmar också så det var ett stort plus! Sen tillbringades kvällen hos "grannen". Film och mys hela kvällen och natten lång. Jag ska nog satsa på att bli kär på riktigt igen. Så underbart att slippa ligga själv i sängen och istället ha någon som kramar om en. Hög Mysfaktor på det!
Nä men skämt och sido, jag saknar verkligen att ha någon att dela livet med emellanåt. Det ä riktigt tomt i livet just nu. Men förmodligen är jag inte redo alls för något sånt nu. Men det kommer väll...

Eftermiddagen har spenderats med min underbara Madelén. Vi har skvallrat, kikat film och fikat. Skönt med en vän som kan förstå en utan att man blir dömd. Tusen tack till dig goding!

Och nu är det enbart sängen som kallar. Dags att ladda om batterierna för en ny kämpig vecka med övertid. Blä!

Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0