Mys med flickorna.


Ska snart hem till Madde där det ska lagas mat med flickorna. Vi får se vad det blir för något bara. Efter det ska vi neråt stan för att kika på bio, New moon. Som vi har längtat! :) Hoppas den är lika bra som Twilight!

Igår kväll satt Madde och jag på Pims en sväng. Åt lite god pasta och bara pratade. Har sån tur att jag lyckats få en vän som henne i mitt liv. Guldvärt dom stunderna man verkligen behöver det!

Och idag har jag knallat runt lite på Elins Esplanad. Gjorde min plånbok en aning bitter men mig själv en smula gladare. Ja, det kan man ju inbilla sig iaf. Hehe. Köpte lite kläder/underkläder fast jag egentligen skulle ha prylar till hemmet med mig hem. Märkligt hur det kan bli ibland.

I morgon är det städ och tvättdag. Där emellan ska jag ner och strosa på Stallsiken. Behöver hitta en lampa och då gärna till innan nästa helg. Så att vi kan se nått här hemma i mitt krypin när vi ska festa loss :) Sen är det en hel drös med saker till som måste införskaffas. Blir till att ligga på hårt i veckan som kommer!

Annars händer inte mycket. Jobbar som vanligt på veckorna och har återigen satt igång med lite träning. Tar det i lugnt tempo nu för jag vill verkligen inte bli sjuk igen! Det har jag inte tid med.

Sen är det min tredje vita helg nu också. Fan va bra jag är! :) Har vart riktigt skönt att göra ingenting faktiskt. Behöver lite sådana perioder i livet emellanåt.

Men nu ska jag bege mig härifrån. Ha de gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0