New moon.


Åh, så undebar den var! :) En så härlig kärlekshistoria. Blir dock en smula trött på den där Bella emellanåt som gör allting fel så hon hamnar i sådana dumma situationer. Men men, det kan jag leva med. Hehe.

Efter bion fortsatte vi hem till Emma och Jonas där grabbarna hade festat och spelat spel hela kvällen. Det var bra drag i dom grabbarna, den ena fullare än den andra. Hehe. Vi flickor parkerade i köket och hade lite kafferep. Jag var grymt trött och höll på att somna i kakan. Vi tog grabbarna med oss och åkte hem vid halv två. Kom dock inte i säng förns framåt tre skulle jag tro. Mycket att tänka på helt plötsligt när man för en stund lagt alla funderingar åt sidan...

Nu väntar jag på att klockan ska ticka en aning fortare så jag kan traska över till "grannen" för lite film och mys skulle jag tro. Behöver det idag känner jag!

I morgon är det jobb som gäller igen. Suck. Längtar så fruktansvärt mycket  till julledigheten. Den 22 december klockan 16.00 kommer jag för stunden vara världens lyckligaste människa! :)

Hepp, dags att bege sig.
Ba baaaj.


Kommentarer
Postat av: Josephine

När du skriver sådär om "grannen" så tänker jag lite på han i Beck :P Han med orange hår och alltid vill bjuda på en stänkare ;) Hihi. Men förstår ju att det inte är någon sådan gubbe :D

Kram på dig

2009-11-23 @ 19:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0