Vad säger man?


Lördagkvällen slutade ju inte riktigt eller snarare inte alls som jag hade tänkt mig. Istället för en trevlig utekväll så blev det en sväng med ambulansen in till akuten. Ja jisses säger jag då bara. Känns som eländet aldrig tar slut. Väl inne på akuten fick jag höra att det förmodligen bara var magkatarr som spökade. Tur var väll ändå det. Men helvete så ont det gjorde! :(

Idag sitter man här en aning mörbultad och svullen lite här och var på ryggen. Måste snurrat runt på golvet hejvilt. Hehe. Har vart hos mamma och Kent i Timmersdala under dagen. Fått jättegod mat och bara vilat. Skönt.
I morgon blir det jobbet en stund sen en tripp ut till KSS igen för att göra lungröntgen och efter det blir det en sväng till optikern och kolla upp mitt öga. Sen på kvällen blir det Timmersdala igen för att fira mamma som fyller år.

Nu blir det dock sängen.


Kommentarer
Postat av: Nen

Fy de låter inget kul alls. Hoppas på att de inte är något alvarligt. Du har ju fått din beskärda del av det menar ja. Hoppas att allt är bra i övrigt. Kramar

2009-09-15 @ 10:03:59
URL: http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Christina

Hejhej, ja då får du genast sluta upp med dessa dumheter som nyttigt, så ska du se att allt blir mkt bättre =) Ne då känner allt igen det där.. =/ Tycker det känns så tråkikt att lämna akuten med samma gamla besked som alltid, att de inte kan se grunden till problemen med magen.. Hur går det med din vita månad då?? min första helvita månad har passerat =) o det har gått fint, så länge man inte utsätter sig för några frestelser hihi baara 4 månader kvar.. Jaja hoppas du blir bättre snart och Lycka till med träningen.. Kram

2009-09-15 @ 22:41:28
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0