Rucolamonster!


Ja kära vänner det är precis vad Nännie har gått och blivit. Varför har ingen sagt att just den sortens sallad är jättegod!? Måste dock ha rödlök och fetaost till. Mums! Varje ny människa som ser mig äta blir lika förvånad över att tallriken fyllts med sallad istället för andra onyttigheter. Haha.

Nåja, fick igår en kommentar från "lilla" Nen om att hon ville ha uppdatering här i bloggen min. Varpå jag svarade att mitt liv endast handlar om festande och att det inte är så kul att läsa om det hela tiden (eftersom jag håller alla busiga påhitt utanför bloggen). Men det är just FEST mitt liv stavas. Håller dock på med en omvändning där. Nykter förra helgen och även denna helgen blir riktigt lugn. Ser fram emot det märkligt nog. Imorgon blir det en tvätt/städkväll sen ska jag bara njuta av egentiden som ges och göra absolut ingenting. Sen på lördag kommer Annika och Malin hit. Först ska jag få en välbehövlig massage av Malin. Äntligen!!! Sen ska vi äta lite gott och kika på melodifestivalen. Har inte sett något av den än så det kan ju bli en smula intressant. Hehe.

Nästa helg är det "Hela huset gungar" på Bogrens. Då är planerna lite käk på Harrys tidigare under kvällen för att senare skaka rumpan på dansgolvet. Hoppas nån gullunge som läser här vill följa med, typ Jossan!!? =P ;)

Nej nu ska jag packa ner min rödspätta och sallad i matlådan så jag kan få krypa ner i sängen alldeles strax...

Natti.



Kommentarer
Postat av: Nen

Äntligen ett nytt inlägg. Något roligt måste ju som sagt hända i ditt liv. Även om det nu bara handlar om rucola =O)



Kram

2010-02-23 @ 00:12:19
URL: http://nennr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0