Sjukstuga.


Here we go again...

Efter en ruskigt kul utekväll i lördags (som innehöll allt, mer och mindre bra händelser) så ville väll någon att jag skulle straffas. Sitter nu här med både halsfluss och öroninflamation, vilket suger totalt.
Kände i söndags kväll att jag började få ont i kroppen. Jag trodde dock bara att det var träningsvärk som kom smygandes efter nattens bravader. Men så fel jag hade! Vaknade måndag morgon med sådan smärta att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Halsen uppsvullen, feber och så ont i öronen. Har vart på vårdcentralen och fått antibiotika i veckan så jag hoppas skiten ska vara över snart.

Har knappt varit utanför dörren sen i lördags natt och jag börjar smått krypa upp på väggarna här. Det är inte min grej att sitta hemma ensam och ingenting göra. Sätter på nån film då och då men den stängs av lika snabbt då jag inte får ro till att ligga still och kika. Det fullkomligt suger det här! Och jag som ska vara hemma från jobbet i två dagar till. Hur ska det gå? Underhåll mig gärna, tack!

Idag har jag haft kraft till att plocka undan lite här hemma och diska upp diskberget som blivit under dessa dagar. Ska hoppla in i duschen också eftersom det var några dagar sen sist. Fy bubblan! Kanske man känner sig en smula piggare bara utav det då. Vi får väll se :)

Måste knalla upp till affären och handla också. Man måste ju trots allt få mat i sig. Tur det finns bänkar att vila på när man väl knallat dom där 150 metrarna. Haha :)

Hepp, dags att fortsätta göra något vettigt av den här dagen.

Tiing tjiing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0