Känner mig tom idag.

Mjo, det är en märklig känsla som sprider sig genom kroppen idag. Har svårt att sätta fingret på vad det är men det känns hur som helst väldigt tomt bara...

Gjorde några ärenden på stan tidigare idag. Var helt slut i kroppen innan jag ens hunnit in för att göra det jag skulle. Men jag kämpade på. Precis innan jag skulle åka hem igen stannade jag till för att "ta farväl" av IA och Ullis som har fått sig ett impulsryck och drar till Thailand idag, bara sådär.

En smula avundsjuk är man väll eftersom det hade vart ruskigt skönt med semester nu. Ibland önskar jag att jag också kunde va sådär impulsiv och bara dra. Men som alltid tänker jag på konsekvenserna efteråt. Hade de vart värt med en impulsresa till Thailand helt utan förberedelser, inget jobb att gå tillbaka till och sparpengarna lagda på sånt man inte skulle lagt dom på? Nja, knappast. För min del får det bli en resa om några månader istället. Har 6 veckor jag kan plocka ut då så vi får se vart det bär av då :)

Men hur som helst så tror jag dom kommer få en alldeles fantastisk resa där borta i sköna Thailand :)

Nu ska jag nog pälsa på mig lite igen för att knalla iväg och hyra lite filmer. Finns liksom inte så mycke mer att göra en dag som denna. Trött på att vara sjuk, jag vill ut och busa ju!

Ba baaaj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0