Söndagsångest.


Då har söndagsångesten sakta krypit inpå igen då. Anledningen är just att det är dags för jobb i morgon igen. Har vart ledig i nästan en månad och jag skulle gärna vara ledig en till.

Som jag skrivit innan har det vart totalt kaos på jobbet under hösten. Mycket stress som satt sina spår. Och jag kan ju säga att det går inte åt det bättre heller. Igår fick jag ett samtal om att halva fabrikens tak rasat in och ligger på maskinerna. Jippie, eller inte!! Ska bli spännande att se vad som måste göras nu framöver för att få igång produktionen igen, för det är något vi måste! Orkar inte med mer förseningar. Det blir inge bra då...

Taket är tydligen tillfälligt uppsatt igen men det känns ändå sådär att knalla runt där inne måst jag erkänna. Nåja, vi får se i morgon helt enkelt hur allt ser ut och hur allt blir.

Igår kväll mötte jag upp Annika i stan. Tog en fika på Pims. Sen anslöt sig två av hennes vänner en stund. När dom knallade hemåt igen gick Annika och jag vidare till Bogrens. Det blev en nykter utekväll som faktiskt blev helt OK! Inte så dumt ändå att skippa alkoholen. Mår ju bättre idag också ;)

Nu ska jag föröska få iordning på mitt lilla krypin lite. Kan va skönt att ha det gjort när en ny jobbvecka tar plats strax. Sen ska jag laga mat. Rödspätta och spenatmos, som jag har längtat efter det! Mums!

Tjiing så länge då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0