Hemma från Göteborg och Östra Sjukhuset.


Sjukhusvistelsen är över för denna gången och jag har äntligen fått komma hem till mitt lilla krypin igen. Denna gången känns det bättre än alla gånger tidigare. Jag trivdes inte alls på Östra och den avdelningen jag blev inlagd på. Så opersonligt och jag kände mig mest ivägen. Inte roligt alls..

Men nu är jag hemma, med hyffsat goda besked också. Inne i buken såg det mycket bättre ut än vad som var väntat. Man hittade några småcystor igen som är ivägskickade på analys. Förhoppningsvis är det inget elakartat än.
Så som det ser ut nu slipper jag den där hemska tarmoperationen som var planerad framöver och istället blir det en ny titthålsoperation om 2 år igen. Jag hoppas så innerligt att jag kan få vara frisk i några flera år till!

Nu blir det vila i några dagar men jag ska nog allt snart vara fit for fight igen!
Hoppas ni har det bra kära vänner, ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0